torsdag, november 10, 2011

Pausdag

Jobbade längre än jag är van vid igår, utan raster och med konstant spring, med både miljöministermöte och annan besökargrupp som skulle guidas. Måste erkänna att jag kände mig lite som Elsa, 90 när jag vaknade i morse. Så idag tar jag en pausdag, med en nöjesspinning som nu hänger på tork, arkiv x och stickning. Får se om jag återkommer imorgon med något mer spännande.
Imorgon ska förövrigt våtgolvet läggas in i min atelje´!

Worked maybe a little too much and a little too long yesterday. My body really felt the 12 hour working day when I woke up this morning so I am taking a slow day. Some spinning just for fun that is drying for the moment, a couple of episodes of the x files and a good knitting. Maybe I will return tomorrow with some photos and something more exciting.

Tomorrow they will put in the floor in my studio!

Inga kommentarer: