tisdag, november 08, 2011

Hjärtliga stickningar

Inte många veckor kvar till årets första julmarknad. Försöker hinna ikapp och hinna göra så mycket som jag hinner innan dess, både med stickningar och annat. Även om jag vet att tiden inte kommer räcka till allting, som det alltid är.
Idag har jag Arkiv X maraton i tv-soffan tillsammans med vantstickningen. En ny variant av hjärtvantar. Har redan hunnit sticka några par av det här mönstret, men ännu inte bestämt mig för vad det ska heta. Så finns det några förslag så dela de gärna med mig!

Har två julmarknader uppbokade just nu, Olofsfors bruk och Gammlia i Umeå. Får väl se om det finns utrymme för fler också.

Today I am watching the X files while knitting mittens for the christmas fairs. Only have two fairs booked this far but I know that I will need a lot of products for them. You can never have too many mittens or socks!

Inga kommentarer: