onsdag, januari 16, 2013

Läckerbit

Idag anlände äntligen en riktig läckerbit i min brevlåda, nämligen två kardflor från Jazzturtle. Jazzturtle är en av de anledningarna till att jag skaffade mig en modern spinnrock, för att kunna spinna texturerade garner och leka med färger och material som hon gör. Men ekonomin och min snålhet har hållit mig från att beställa något av hennes kardflor men nu föll jag dit för två stycken!

Finally today some real goodies arrived in my mailbox, two batts from Jazzturtle.Jazzturtle´s yarns and batts are one reason why I got into art yarns and got a modern wheel to be able to spin that. But until recently I tried not to buy any of her batts for economical reasons but a couple of weeks ago I couldn´t resist anymore. And now they have arrived!

Inga kommentarer: