fredag, januari 27, 2012

Ut och ränna

Just nu är det en period då det är mycket på gång. Men som väl är så är det bra och roliga saker som händer vilket gör det mycket lättare att både hinna och orka.

På måndag, 30 januari, kommer jag vara på Ersboda bibliotek och deras stickkafé som börjar 14,00 och visa, berätta om och sälja mina garner.
På söndag 4 februari har jag och Textera stick-off i Obbola. Det finns fortfarande några platser kvar, anmälan sker till info@textera.se. Kostnad 100 kronor och då ingår fika och lunch.
Måndag 13 februari är det stickkafé i min ateljé i Brån. Vi börjar klockan 18 och håller på till 21. Jag kommer ordna så att det finns billigt och gott fika till självkostnadspris.
Och 25 februari är det dags för stick-off i Brån. Det finns ännu några platser kvar, då anmäler man sig till mig info@limmo-design.se. Kostnad 100 kronor och då ingår fika och lunch.
Och däremellan har jag planerat att både hinna färga, sticka, spinna och sätta upp en väv. Jag behöver då inte ha tråkigt!

Many things are happening for the moment. Besides having my new studio and working there with dyeing, carding, spinning and planing to weave there are a lot of knitting cafés and other knitting events I am attending the month to come.

Inga kommentarer: