lördag, januari 21, 2012

Stick-off Brån 25 februari

Hur ska man börja stickåret om inte med en Stick-off?
25 februari anordnar jag tillsamman med Textera den andra av två stick-offer i Brån. Den första är 4 februari i Obbola och redan fullbokad.

Vi träffas kl 10-16 vid Brån 110 - fabrik och ateljéer, stickar, umgås, löser världsproblem och fikar tillsammans. Jag kommer givetvis att ha min ateljé och butik öppen och även Textera kommer med garner, stickor och tillbehör att känna och klämma på och kanske handla nåt litet.
Kostnaden för dagen är 100 kronor, men då ingår kaffe, fikabröd och lunch. Det lutar just nu åt att jag kommer att göra en riktig hemkokt köttsoppa(på älg givetvis!) men vill nån ha vegetariskt alternativ så kommer det också att ordnas. Anmälan sker till mig på mail info@limmo-design.se eller ring mig på telefon 070-2710001.

Inga kommentarer: