tisdag, januari 17, 2012

Smått


Drabbades av en plötsligt lust av att sticka saker som går snabbt. Som jag hinner göra flera klara av per dag. Så nu stickar jag barnvantar, storlek 1-3 år i mitt mönster Tradition. Och blir dessutom av med lite smånystan från garnlagret. Hade tänkt försöka vara duktig och sticka upp så mycket som är möjligt innan jag måste komplettera och fylla på. Även om jag vet att jag aldrig brukar klara att hålla det särskilt länge.

Got hit by an urge to knit small fast objects, the kind of things that you can finish several pairs of every day. So now I am knitting small child mittens, size 1-3 years, in my own pattern Tradition. And it will also give me a reason to knit up some yarn in my stash. The plan is to reduce the stash as much as possible before I fill it again. But that will probably not be the case, I know myself. And soon those big boxes of new yarn will be standing outside my door again.

1 kommentar:

Allison sa...

Those mittens look fabulous!