måndag, januari 09, 2012

Sockgarnsklubb

Äntligen kan jag presentera Limmo-designs alldeles egna sockgarnsklubb! En prenumeration på garn där du får en härva med 100g handfärgat sockgarn hem i brevlådan varje månad. Du kan lösa den för 3, 6 eller 12 månader.

Varje månad kommer jag att färga upp samma antal härvor med sockgarn som antalet deltagare i den månadens sockgarnsklubb är. Garnet kommer alltså att vara unikt för klubbens deltagare. Färgerna kommer att variera, utifrån årstider, moden och företeelser i tiden. Och givetvis går det alltid att skicka ett mail till mig och komma med förslag och idéer om färger till den kommande månaden! ;)
För priser och beställning gå till min webbutik www.limmo-design.se. Priset är inklusive porto inom Sverige.

Finally I can present Limmo-design´s own sock yarn club! A way to subscribe to handdyed quality sock yarn. Every month you get a skein of sock yarn (100g/420m) mailed to you. Each month will have a unique colorway, I will only dye the number of skeins that the participants for that month.
The prices in my webshop www.limmo-design.se includes shipping in Sweden. For international customers please mail me for the cost.

1 kommentar:

mamma sa...

jag vill vara med å få garn