torsdag, april 18, 2013

Nystvindan i finrummet

När jag förra veckan var ute på trendspaning upptäckte jag det här på ett hotell. Bordet var en del av en väldigt trendig hotellmiljö men gjorde mig full i skratt. Tänka sig att nystvindan tagit sig in i finrummet! Eller är det jag som ser vad jag vill se?

Last week when I was away looking for trends I discovered this table on a hotell. It was part of a very trendy part of the hotell but it almost made me laugh. The skein winder has made it´s way into the nice rooms! Or is it me who sees what I want to see?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det MÅSTE vara inspirerad av en nystvinda! Cool!

Lillemor Elfgren sa...

Ja eller hur? JAg höll på att skratta på mig när jag såg det. Men ingen annan i gruppen jag var med uppskattade det riktigt tror jag, de såg den mer som en designpryl.

Lillemor Elfgren sa...

Ja tänk, nu har vi alla en anledning till varför nystvindan jämt ska få sitta framme i vardagsrummet!