tisdag, februari 05, 2013

Jag vill!

Just nu vill jag karda. Och sticka. Och prova att väva med tvinningsteknik. Och spinna. Och färga. Och kanske lyssna på den senaste boken jag börjat med. Och helst allt på en gång!
Men samtidigt är jag nog lite trött. Och det kliar lite i halsen. Och om jag stannade hemma från träningen för det så kan jag väl inte springa runt och göra en massa annat?
Så placerar nog mig själv i soffan och stickar på en pulsvärmare. Ett fullgott val!
Nystanet var dekoration på frukostbuffebordet på kvinnofrukosten på EFS i Bjurholm där jag föreläste i lördags. Ett mycket lämpligt val av dekoration tyckte jag!

I want to card! And knit! And try a new weaving technique. And spin. And dye. And maybe listen a little to my lastest audiobook. Best would be if I could do everything of it at the same time.
But, my throat is still itching. And if I can´t train then I probably shouldn´t run around doing all that either. So instead I will sit down and knit on some fingerless mittens. A choice as good as any!

Inga kommentarer: