tisdag, februari 19, 2013

Den som väntar på garn

Får alltid vänta för länge! För är det inte alltid så att när man beställer skulle varorna helst ha anlänt i förrgår?
Skrev före helgen hur jag väntade på garnleverans och såg fram emot att färga av det under helgen.Tänkte att det borde komma torsdag, inget garn. Hoppades på fredag, inget garn. Ingen skugga över leverantören, de är kanonsnabba, men jag är ju otålig!
Men igår, måndag, då stod kartongerna där i hallen när jag kom hem! Garnlycka! Så det måste jag ju dela med mig om än i form av en dålig mobilkamerabild.
Nu är inte garnet i lika ordnad form längre. Håller på att stuva ner i lådor och härva för fullt. Så i helgen ska jag väl äntligen få färga!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Tusen Tack snälla Lillemor. Vilket garn jag blev jätte glad så mysigt du har färgat. O denna snabba leverans kallar jag service på hög nivå jätte kul. Ska ta o nysta någon dag för jag är jätte sugen på att sätta igång. O den turkos är så kanon snygg.
Tusen tack än en gång för all din hjälp Kramar i massor Beijan

Lillemor Elfgren sa...

Roligt det kom fram snabbt! Ser fram emot att se det uppstickat, hade tänkt behålla en turkos härva själv, men det får vänta till nästa omgång.