lördag, augusti 10, 2013

Tygbantning

Efter att ha börjat dagen med att cykla och träna och sedan vidare till ateljén för att hämta lite småsaker ägnar jag mig nu åt ytterligare tygbantning. Liksom mitt garnförråd är tygförrådet generöst tilltaget. En del som är köpt med tanke på något bestämt projekt, en hel del som är köpt på rea och en del som jag fått och även återbrukstyger. Så nu har jag tagit tag i det och ska försöka klippa och skära till så mycket som möjligt så det är färdigt för att sys.

After doing this day´s training and going to the studio to get some things I am now spending the rest of my day fabric dieting. I have a very generous fabric stash and therefore I have decided to cut up as much as possible so it will be easier to just sit down and sew.

2 kommentarer:

Snögumman sa...

Vilket underbart tyg på fotot!!! :-)

Lillemor Elfgren sa...

Ja visst är det sött! Ska bli projektpåsar är det tänkt.