lördag, augusti 17, 2013

Botanical knits

Efter en arbetsdag som blev alldeles för lång kändes det bra att få åka till Vännäs och hämta ut paket med nya varor till butiken. Och när jag kom hem och äntligen fick öppna den inte så stora men tunga kartongen blev jag genast piggare!
 Kan från och med igår kväll titulera mig återförsäljare av mönster och böcker från Alana Dakos, Never Not Knitting! Till en början kommer jag ha två olika böcker, Botanical knits och Coastal knits plus några av mönsterbladen i lager. Förhoppningsvis kommer det hem mer senare.
Har redan alldeles för många projekt på gång men känner på mig att det inte dröjer så länge innan det blir ett till. Tror jag ska börja med sockar och vantar i det här mönstret som finns i Botanical knits.

Today a package arrived, filled with books and patterns from Never Not Knitting. Woho! They are so pretty!

1 kommentar:

Stina sa...

Det var ett snyggt mönster.:-) Kram