fredag, juni 07, 2013

Dagen till ära

Efter att ha jobbat nationaldagen igår, roligt men resulterat i ömma fötter, så är jag idag ledig! Städa lite hemma, lite i ateljén och förbereda inför helgens spinnträff där massor av entusiastiska handspinnerskor från stora delar av Sverige kommer till min lilla ateljé. Så vad passar bättre dagen till ära än att byta i sängen till fårpåslakan?

Worked yesterday with the national day celebration in Umeå so today I am having the day off! Cleaning some at home some at the studio and preparing for this weekends spinning meeting when handspinners from all over Sweden and even Finland is coming to visit at my studio. So to honor this occasion clean sheets in the bed is needed, and of course the ones with sheep on them!

1 kommentar:

Snögumman sa...

Underbara påslakan! :-) Vi har ett med älgar på. Borde skaffa såna här också, att ha på "min" sida...
Spinnträff låter mysigt. Nästa gång ska jag ha lärt mig spinna så pass att jag kan vara med.