fredag, maj 24, 2013

På väg på stickläger

Solen har lyst och det har varit underbart väder hela veckan. Men själv har jag stressat på inomhus. Det är mycket att göra på jobbet, vi inviger det ombyggda museet om mindre än en månad. Och hemma har jag packat och hållt på för fullt, för idag åker jag iväg på stickläger i Docksta!
Det är Stickamera-Ulrika som anordnar stickläger där och jag åker dit i egenskap av butik, kursledare och givetvis entusiastisk stickerska! Så nu hoppas jag vädret blir alldeles perfekt och att anläggningen vi ska bo på är fin. Kanske kommer det en rapport under helgen!

The sun have been shining all week and the weather is perfect! Myself I have been stressing around indoors most of the time. There is much to do at work. And at home I have been preparing for the weekend, today I am going to a knit camp in Docksta at the high coast.
So hopefully I might be able to make some reports during the weekend!

Inga kommentarer: