söndag, november 01, 2009

Ravelry, knappar och effektivt bloggläsande

Ja, de flesta stickintresserade har väl upptäckt Ravelry vid det här laget. Själv har jag varit med i över två år nu, och känner hur beroendet växer!
Kom alldeles nyss på mig själv när jag surfade runt på lite olika bloggar att jag letade efter knapparna! Ja, de små käcka knapparna på Ravelrys forum där man kan klicka i om man håller med, inte håller med, tycker ett inlägg är roligt, lärorikt eller om man tycker om det. Tänk vad enkelt det skulle vara om den funktionen fanns på bloggar också! Vet ju själv hur det ibland kan kännas jobbigt att skriva en kommentar om något man ser i en blogg och tycker om.
Så, bloggdistributörer, mer knappar tack!
Men, i brist på små trevliga knappar, ni som smyger runt här i bloggosfären, skriv gärna något kort, det gör i alla fall mig glad!

1 kommentar:

Hana_Caena sa...

har vågat mig in på ravelry typ en eller två ggn.. för mycket snyggt.. ursch.. fick ha begär!

håller med om knapparna.. =)