tisdag, december 20, 2011

Ordning och reda

Ordningen börjar infinna sig. Vet inte riktigt hur det gick till men helt plötsligt börjar jag ana strukturer.

Sorteringsbordet för ullen, ett ihopfällbart tapetbord från ÖB är på plats och testat, fungerar alldeles utmärkt.

Butikshörnan med stickor och annat smått och gott. Hyllor för garnerna ska tillkomma men det blir efter helgerna. Så efter nyår kommer det att gå att komma och hälsa på mig och handla. Är man riktigt snäll så lovar jag att bjuda på kaffe också.

Och en av mina ateljégrannar har även han börjat sin inflyttning. Efter att ha sett hans svarvar och maskiner av kompakt gjutjärn lovar jag att aldrig mer klaga över alla påsar och saker jag varit tvungen att bära uppför trappan.

Suddenly, something that looks organized has appeared in my studio. Don´t really know how it happened, but now it feels really good! So now I can sit down and work on some small christmas projects.

Inga kommentarer: