tisdag, oktober 11, 2011

Rapport från högen

Har i en vecka nu hållt med på med mitt organiseringsprojekt, och är faktiskt ruskigt imponerad av mig själv att jag hållt ut så länge! Att städa är inte riktigt min grej, har alltid tyckt att det är så mycket roligare att stöka till. Men nu börjar jag närma mig slutet och tog idag mig an påsarna med färdigstickade saker. Och lyckades hitta en hel del intressant, till och med vantar som jag alldeles hade glömt bort att jag stickar. Vet inte om det betyder att jag har dåligt minne eller om det är en konsekvens av att jag stickar för mycket eller kanske lite av varje.
Så med anledning av det så fick jag rota fram bilder som togs i våras av min fotografiska syster när hon var uppe här och hälsade på.

I keep on organizing, been doing it for a week now. But I have almost finished, updated everything in the webshop. I have also found some knitted objects that I had totally forgotten.

Inga kommentarer: