tisdag, december 10, 2013

Pusta ut

Nu får jag äntligen pusta ut litegranna. Årets största händelse på jobbet, julmarknaden på Västerbottens museum, är genomförd och över. Efterarbete i form av städning återstår, men det finns återigen lite luft för mig att hinna göra andra saker. Tänk att det kom 34 000 besökare på två dagar!
Så nu ska jag slå mig ner i soffan med en vantstickning eller kanske sticka några varv på ett helt nytt projekt. Jag kommer ha en utställning i maj så det är bäst att vara ute och planera i tid.

Finally, I have time to breath and knit again! The largest event this year at work, the christmas market, is over for this year. 34 000 visitors in two days! So now I will sit down, knit some mittens or perhaps on a new project I am doing. In may I am having a small exhibition so I better plan it in time.

Inga kommentarer: