tisdag, december 24, 2013

Jul 2013


Tillbringat helgen hos mamma och pappa med ett tidigt julfirande. Några dagar med att spinna framför kaminen, klämma på och öppna julklappar, och lilla Vera som glatt tuggade på drivremmen på min spinnrock. Ja det kan ha varit så att jag råkade uppmuntra henne att intressera sig för spinnrocken.
Nu befinner jag mig hemma igen och jag och Lars tar det lugnt hela dagen med tv-serier, stickning och strax en liten tur ned för att träna. Så god jul till er allihopa!

Spent the weekend at my parents for an early christmas celebration. That included spinning next to the fire, some christmas gifts, one including yarn, and my little niece Vera chewing on my spinning wheel. The blame for the last thing is all on me, I may have encouraged her to get interested in it.
Today I am home again and we will just be lazy all day, with a tour down to the gym, knitting and a lot of tv. Merry christmas!

Inga kommentarer: