tisdag, maj 31, 2011

I väntan på

I väntan på att jag orkar lägga in nya foton på den enda dator med internetuppkoppling så bjuder jag på fisk istället!


Är hemma hos mamma och pappa igen. Vilket numera faktiskt innebär att jag har nätåtkomst, däremot inte till min egen dator vilket kan kännas lite handikappande. OCh vilket också gör den där tröskeln att ta itu med att lägga in bilder från kameran ännu lite större.

Så istället kan jag ju länka till det mönster som väcker störst ha-begär hos mig just nu. I nya sommarnumret av Knitty finns mönstret till dessa fantastiska flundror! Har inte påbörjat stickningen än men det kliar i fingrarna måste jag erkänna.

Har även stickat klart ett par sockar av bubbelgumsgarnet men inte tagit mig för att fota de än. Men då jag nu fått en rejäl fotolektion av syster, så ska det väl ta och bli av nu.

1 kommentar:

Unknown sa...

Jaa så häftiga! De vill man ju verkligen göra. Kul.