tisdag, februari 25, 2014

Abstinens

Vad gör man när man drabbas av abstinens efter textila mässor och stickläger. Två helger på raken har inte gjort mig avskräckt tvärtom. 
Helgens stickläger,stick2014, känns som om det verkligen blev succé! En helg fylld med 100 personer som har gemensamt att vi alla älskar stickning, massor med garn, kurser och föreläsningar. Färdigbäddade sängar, god mat som ingen av oss behövde laga till. Vad mer kan man begära?
Jo ännu mer garn! Jag vann det här jättefina entrådiga garnet av jämtlandsull donerat till oss av yll och tyll en av massor med underbara sponsorer. 
Jag gick inga kurser själv, passade butiken och höll i en introduktion till handspånad. 
Så nu återstår frågan, vad har jag nu att se fram emot? Har redan skickat in intresseanmälan för syfestivalen i oktober men jag vill ju ut på mässa nu!

Inga kommentarer: