fredag, augusti 26, 2011

Drömprojekt

Ravelry är ljuvligt men också farligt på många sätt. Det är lätt att tiden bara rusar iväg när jag sitter där och bläddrar runt, och jag hittar alldeles för många projekt jag blir sugen på att sticka.

Det senaste som har en dreggelvarning är tröjan ovan med mönster från Sanguine gryphon. Om det egentligen är min stil för vad jag brukar bära vet jag inte riktigt, men den är bara så läcker! Kanske den ska bli vinterns ego-projekt, men misstänker att det får hård konkurrens från många andra mönster som finns på Ravelry.

Oh, all these temptations! Ravelry is a dangerous place, it takes up a lot of time and is filled with projects that makes me drool. The latest one is this sweater from Sanguine gryphon. Not really my style, but it is so beautiful!

Inga kommentarer: