tisdag, januari 21, 2014

Finfoton

Vilken tur jag har som har en syster som är så duktig fotograf! Lämnade lite alster hemma i julas så att hon skulle kunna hjälpa mig att fota dem. Vädret har ju inte varit samarbetsvilligt precis, men för en vecka sedan började snön och kylan att komma, och med den gnistrande vinterlandskap.
 Eldsflammande vantar av handfärgat garn. Beskrivningen på dessa hittar du i ett blogginlägg från julen 2012.
Och en sjalklassiker, Höstfrost, som var det första mönstret jag skrev för försäljning och för andra än mig att sticka.
Så nu kan jag äntligen börja packa stickkit av dessa mönster, vill ju vara väl förberedd för kommande aktiviteter i vår!

I am so lucky having a sister who is a great photographer. I left som knitted things at my parents during christmas and yesterday these photos turned up in my mail!

Inga kommentarer: