söndag, oktober 27, 2013

Syfestivalen - dag 2, folkvimmel

 För att vara ännu bättre förberedd började jag lördag morgon med att se över min personliga utrustning. Det vill säga inköp och sätta på mig stödstrumpor och dra fram löparskorna och sätta de på fötterna. Verkar det överdrivet? Det var det inte. För trots allt handlar att stå på mässa om att så och gå på betonggolv i 8-9 timmar. Vilket väl inga fötter egentligen uppskattar.
Lördagen kan bäst beskrivas som folkvimmel. Var inte lätt att fånga på bild, alla människor (till 99% kvinnor) verkligen myllrar fram, överallt. Och jag hade inte speciellt mycket tid eller ork att gå runt och fota så mycket. Men hoppas hinna med det idag. Nu är det dags för frukost och sedan sista dagen och ihoppackning. Köra hem gör jag först imorgon, kan nog behövas sova en natt innan.

1 kommentar:

Anonym sa...

Var där på lördag och såg din monter strax innan jag skulle med bussen hem, så jag hann bara köpa stickmarkörer. Är så ledsen att jag inte såg den tidigare för jag ser i din butik att du har mycket jag skulle ha gillat. Hoppas du kommer igen och tills dess får jag handla i din shop! / Bellis