fredag, oktober 25, 2013

Syfestivalen - dag 1

Efter en nedfärd med bilköer och vissa hotellkomplikationer fick vi slutligen ihop en monter på Syfestivalen! Och den blev precis som jag hade föreställt mig.
Första dagen var så rolig! Träffa en massa folk som jag bara haft internetkontakt med tidigare, fått prata ull och garn, mängder av trevliga kunder och jag hann nästan själv titta på lite roliga saker. Så nu ligger vi på sängen på hotellet, pustar och vilar fötterna. Bara att konstatera, jag behöver köpa mig ett par stödstrumpor imorgon, mina fötter trivs inte med att stå och gå hela dagen. Men är det inte värre så är det inga problem.
Så välkommen att kika förbi monterB10:27 imorgon eller på söndag!

After a long day yesterday of driving and some hotel complications we finally managed to build our stand at the textile show Syfestivalen. Så after a wonderful day we are now resting in our room. Tomorrow it´s time again!

1 kommentar:

Johanne Ländin sa...

Det var kul att träffa dig som hastigast! Hoppas att hemresan gick bra.