onsdag, september 18, 2013

Stick2014

Boka in 21-23 februari 2014, då blir det Stick2014, stickläger i Umeå! Vi är några som spånat på det ett tag och nu blir det verklighet. Arrangör blir Björkstickorna, Umeås lokala gren av Sticka! Var vi ska hålla till är på gång, vi slipar på detaljerna men jag lovar att ni inte kommer bli besvikna.
Jag kommer delta där med butiken, troligen ha någon workshop och även sticka givetvis. Ska nog se om jag inte ska smuggla in ett litet spinnspår för oss som gillar att arbeta med ull ända från början. För övrigt kommer det bli workshops, föreläsningar och en hel del andra påhitt.
Jag kommer lägga ut mer information så snart det finns om priser, anmälan och program, så håll utkik!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad roligt!
Vi är två tjejer från södra Dalarna som funderar på att ta en tur upp för att sticka lite =)
//Jeanette

Lillemor Elfgren sa...

Vad trevligt Jeanette!Lovar att hojta till så fort det finns någonstans att anmäla sig!

Ellinor sa...

Så roligt! Det får jag försöka boka in! :)