fredag, augusti 31, 2012

Till skogen

Nä, nu tar jag och packar ihop garn, spinnrock och givetvis ryggsäcken och studsaren och drar ut i skogen för att sitta och kika efter älg i en vecka. Men först en mellanlandning på höstmarknaden i Ramsele imorgon lördag.
För er som undrar kommer jag att skicka iväg ordrar i möjligaste mån kommande vecka. Det kan dock ta lite längre tid, men för er som får era paket fördröjda kommer jag att packa med en bonus som kompensation.

Now it is finally time to pack the backpack and prepare for the moose hunt. It starts monday and I am going away home to my parents today after work to sit and look for moose in a week.
In the store orders will be processed as usual and I will try end send them as fast as possible. For you who´s order get delayed I will pack a bonus in your package as a small compensation.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Går det att spinna medan du väntar på älg? ;)

Lillemor Elfgren sa...

Nej, medan jag är i skogen får faktiskt ullen och stickningen stanna hemma! Däremot samlar jag älghår varje höst och använder i älggarn!