fredag, augusti 03, 2012

Min syster fotografen

Det har sina fördelar att ha en syster som är fotograf. Ja, jag kan nog inte få henne att erkänna att hon är det, hon är ingen officiell utbildning men ett väldigt gott öga för bilder. Så jag tänker skryta över henne vare sig hon vill eller inte!
Ingalill har hälsat på två gånger på sistone. Första gången agerade hon produktfotograf åt mig. Eftersom det var jag som försökte fotografera henne blev det givetvis suddigt på fel ställen.
 Andra gången förföljde hon mig och mina kollegor på jobbet. Sämre kan man ha det, få klä upp sig, arbeta med hantverk och dessutom ha en fotograf som smyger omkring en.
 Ingalills blogg heter www.spunkygecko.blogg.se.

My sister is really incredible when it comes to photography. She doesn´t have any official education in it but a really good eye for photos. There is a reason people have started to hire her to photo their weddings.
This tuesday she visited me and sneaked around at my work taking photos of me and my colleagues. Here are two examples.

Inga kommentarer: