måndag, mars 21, 2011

Färgfrossa

Förra veckans färgerier har nu torkat och jag håller just nu på att härva om och lägga in i butiken. Vet inte om jag någonsin ledsnar på att frossa och leka med färger!
Karibia, tunt sockgarn 420m/100g, i turkos och lime. Bilden gör inte färgerna rättvisa, i verkligheten riktigt lyser de!
Bubbel, 2-trådigt ullgarn av svensk typ i bubbelgumsrosa, grönt och turkos. Härva om 95g/300m.
Turkos, superwashgarn i svart och turkos, härva om 50g/100m.

Efter detta kanske den uppmärksamma läsaren anar sig till att webbutiken härmed är uppdaterad.

6 kommentarer:

dessi9 sa...

Gillar, gillar, gillar! Speciellt Karibia. Ska fundera om jag kan göra något av det.

Unknown sa...

Vilka härliga färger. Fastnade mest för det turkos/svarta.

Hana_Caena sa...

VILL HA TOSSOR!!!!

Lillemor Elfgren sa...

Hanna: Nu igen?

Hana_Caena sa...

Det e lite kallt på golvet i nya lgh, och skulle behöva några till eventuella gäster..
Plus en födelsedagspresent.. men tror jag ska ta och beställa.. eller går de?!

Lillemor Elfgren sa...

Maila mig färger och storlekar, så ställer jag dem i projektkö!