tisdag, november 02, 2010

Vantberget - eller vissa saker lönar det sig verkligen inte att skjuta på

Ja det handlar om det nödvändiga arbetet med avslutningar och trådfästningar.
Har nämligen en benägenhet att skjuta på det och samla på mig ibland inte enbart högar utan även berg med stickade alster som bara väntar på att förvandlas från ryamattsliknande tingestar till färdiga saker. Men det är ju så lätt att bara lägga ner dem i påsen jag har bredvid min plats i soffan istället för att ta fram nål och sax!
Men, har utsett det här till avslutaprojekt-veckan. Så nu betar jag av så mycket jag kan på mina att-göra-listor vilket känns skönt. Ska väl uppdatera med mer bilder både här och i butiken också, det är ju trots allt en av punkterna för eftersatta sysslor.

1 kommentar:

mamma sa...

ska du inte vänta tills jag kommer nästa vecka