måndag, maj 24, 2010

Designmarknad på Hamnmagasinet, söndag 30 maj

Äntligen är marknadssäsongen här igen! För er som redan känner mig vet ju om hur mycket jag älskar att stå på marknader och mässor. Har hållit på med hantverksmarknader i många år nu, närmare bestämt 16 år. Så, om nån försöker räkna efter, så började jag vid 13 års ålder.
Men, det var ju inte det jag tänkte skriva om! På söndag är det, som rubriken avslöjar, Designmarknad vid Hamnmagasinet i centrala Umeå. Jag kommer stå där, sälja både av mina färdiga alster samt av mina handspunna garner och min handfärgade sockgarner.
Kommer att ha med mig Kia Jonsson som sällskap, så det kommer även att finnas handfärgad ull till försäljning. Vi har ägnat 8 timmar idag åt att färga!
Så kom och kika, och sprid informationen.

Inga kommentarer: