onsdag, oktober 15, 2008

Trendig?

Tänka sig, det verkar som att jag blivit trendig! Det trodde jag aldrig...
Vad menar jag med det då? jo sticktrenden nämligen. Och nu längre gäller den inte enbart att det blivit populärt att sticka, utan även i kläder och inredning.
För några veckor sedan när jag var på stan, vad såg jag i Lindex skyltfönster? Jo, skyltdockor klädda i stickade kläder och med garnnystan som huvuden!
Och för ett tag sen hitta jag i den trevliga Husmusens blogg ett inlägg om sticktrenden i inredning. Tror alldeles bestämt att jag måste sticka mig några muggvärmare, har ett garn som skulle bli alldeles perfekt...

Men, åter till stickningen! Har ett par riktigt roliga och spännande projekt på gång, ska försöka komma ihåg att dela med mig av bilder på det också.

Inga kommentarer: