onsdag, augusti 29, 2007

Pysselträff i Långsele 20-21 oktober

Nu är det dags för den första pysselträffen i Långsele! Man är välkommen vare sig man håller på med papper, pärlor, stickar eller kanske något helt annat.
Vi kommer att hålla till i Forsse idrottsförenings lokal och pyssla/slöjda så länge vi orkar hålla oss vakna på lördag och till nån gång på eftermiddagen på söndagen.
Mer information finns här. Om du bor inom lämpligt avstånd och är intresserad så hör av dig till mig, min mailadress ska finnas här nånstans ovanför.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej hej!
kom på att jag måste ju läsa vad som händer..


va sött att se dig i de kläderna, kändes helt som DU var skrivet över hela situationen!..
grattis, jag hoppas de kommer fler tillfällen!

jättefina mönster på vävningarna..

nu väntar jag bara på den där speciella väven.. i svart/rött.. =)


håll dig borta från datorn Lillemor!.. sticka sy och miffra runt! så som du brukar, du som har sån disciplin.. kom igen nu!

stora kramar från sthlm -