måndag, januari 29, 2007

Massor av rosa

Var på en garnaffär jag aldrig besökt tidigare i Umeå den här veckan då jag läst att dne skulle ha rea på garnet jag använder till mina vantar. Resultatet blev att jag köpte 4 nystan extremt ceriserosa garn. Här är resultatet:



Överraskande nog, eftersom det var rosa garn, så blev vantarna VÄLDIGT rosa. Men faktiskt gjorde jag för flera år sen ett par som var ännu mer rosa på beställning. Tänk dig den ljusrosa botten och cerise mönster, med renar. One of a kind...




Petar på med papper också, men har svårare att använda rosa där. Det här är det mest rosa jag lyckats göra. Det hjälper inte att det snart är alla hjärtans dag, jag kan inte använda rosa mer för det.




Ett litet krya på dig kort har det också blivit. Bakgrundspappret med alla "sjuka" orda har jag gjort själv.

Inga kommentarer: