söndag, augusti 24, 2014

Fotografering

 Jag har sagt det förut men det är värt att upprepas. Vilken tur jag har som har en syster som är fotograf! jag har varit hos mamma och pappa i helgen för jag och Ingalill har varit ute på björnjakt. Men det blev lite tid över så då passade vi på att ta lite produktfotografier och några nya foton av mig att använda på hemsidan och vid andra tillfällen. Som tur var blev det ett tillräckligt långt uppehåll mellan regnskurarna.

Ingalill har dessutom en blogg där man kan se mer av hennes fotografier, spunkygecko.blogg.se.

I am lucky to have a sister who is a great photographer. Since I was home at my parents to hunt this weekend we also took the time to take some product photos. And some new photos of me for my webshop. She also has a blog if you want to see more of her photography www.spunkygecko.blogg.se .

1 kommentar:

Eva S sa...

Så fina bilder!
Kommer du att var med på Syfestivalen på Älvsjömässan nu i oktober?