fredag, februari 19, 2010

Snuskigt bra

Ja det kan man väl få ha ibland?
Befinner mig just nu på hotellet efter Syfestivalens första dag. Och det är precis lika roligt som jag trodde det skulle vara!
Dagen har till stor del bestått av att jag suttit vid spinnrocken, förklarat, pratat med folk och blivit fotograferad. Lite flashback till sommarnas jobb på Gammlia där man snabbt blir en van fotomodell. Och givetvis sålt lite ull och garn mellan varven.
Det har blivit några korta varv på mässan, tar den bit för bit då jag inte kan överge vår monter några långa stunder, det behövs vara två personer i den så ingen besökare ska känna sig övergiven.
Så om det är någon som tänker besöka Syfestivalen under lördagen eller söndagen, glöm inte att knacka mig på axeln! Jag är hon som befinner sig vid montern med all ull och tre spinnrockar. Troligen sittandes glatt spinnande på min Louet.

1 kommentar:

Hana_Caena sa...

Jo då, jag tog mig en tur.. =)
Kram!