torsdag, december 17, 2009

Vantar?

Håller jag på att tappa fokus? Var är vantarna? Var inte det här en blogg vid namnet Rosenvanten?
Ja, kom just på att jag helt glömt bort att visa upp några vantar på sistone! Det har varit ullresor, spinning, ull och ullspinnerier, men inte en endaste vante! Så tänkte ta igen detta misstag och bjuda på lite bilder på gamla vantar, samtidigt som jag funderar på hur jag ska rigga upp några lämpliga ljuskällor för att kunna fota nystickade vantar så det faktiskt syns hur de ser ut.
Att fota är inte det lättaste just nu, mörkt, mörkt, mera mörkt och -23 grader ute så kanske jag borde ha vantarna på mig inomhus också...
I have totally forgotten to show my most recent mittens! But, since it´s dark almost every hour of the day this time of year, it is very hard to get good photos. So instead I show some old mittens again, and try to keep myself warm since it is -23 degrees C outside.

Inga kommentarer: