fredag, augusti 21, 2009

Ibland...

Händer det verkligen underbara saker!
Har jobbat 9,30 till 21,00 idag, var en folkmusikkonsert nu på kvällen jag var värd på. Har dessutom ont i ryggen, borde ha gått och fått det fixat för två veckor sen minst, men har gått och dragit på det alldeles för länge.
Så kom hem nu omkring 21,30. Och vad ligger på köksbordet? Två kuvert, ett att mitt nya körkort har kommit, och ett TJOCKT kuvert från Tyskland. Det är en kvinna på Ravelry, Wollschnegge som har skickat den mest underbara RAK man kan tänka sig till mig!
35 gram ljusbrun alpacka, såå mjuk! 2 burkar med små fina pärlor, godis, olika gröna teer, bland annat en med ingefära och apelsin som verkar jättespännande, tre olika färger av firestar, och bäst av allt, 100g handfärgad Blue face Leicester i underbara lila och gröna nyanser!
Gissa om jag bara studsar runt just nu? Ska fota imorgon, måste ju tyvärr snart stoppa mig själv i säng, jobbar ju imorgon också.

Sometimes really wonderful things happens! I came home from work after working a really long day with a back that hurts (probably should have gone to a chiropractor or gotten massage about two weeks ago), And what lay waiting on my kitchen table? One envelope with my new driver´s license and a really thick envelope from Germany. There´s a woman on Ravelry, Wollschnegge, that has sent the most wonderful RAK you can imagine to me! Alpacka, beads, candy, tea, three different colors of firestar and 100g of handdyed Blue faced Leicester. Thank you so very much Wollschnegge!

2 kommentarer:

Hana_Caena sa...

Grattis!
det låter ju helt superkul!
gillar också paket =)
inte för att de kommer många, men är de kommer är det alltid trevligt.. =)

Kram på dig!

Ingalill sa...

vilken tur du har som fick en sån rak! Supergulligt mms:et på emil var förresten! jobbade igår när jag fick det och glömde svara sen