söndag, juli 19, 2009

Gamla bilder

Är rätt duktig på att komma ihåg att ta bilder ibland, speciellt med mobilkameran. Men att komma ihåg att lägga in bilderna i datorn och sen visa upp de, det går sämre det. Så här kommer några riktigt uråldriga bilder!
Först ut några bilder från en workshop i tovning jag hade i Luleå i början av april. (Ja, jag är verkligen långsam!) Kardning och ett av deltagarnas alster.


Sommarstickning utanför Västerbottens museum sista maj. Var otroligt varmt och skönt, och passade på att sitta i gräset och sticka medan jag väntade på att Lars skulle komma och hämta mig och vi skulle iväg och se Whitesnake. Och slutligen, firandet av den Internationella sticka offentligt dagen i juni. Jag är mycket stolt över att jag fick denne herre att prova på stickningens ädla konst!

1 kommentar:

Hana_Caena sa...

nice! äntligen!=)