onsdag, juni 03, 2009

Ibland händer det...

Jag gör faktiskt något annat än stickar! Och jag har nästan bildbevis på det.
Jag har ju faktiskt varit lite utomhus ibland. Kidnappade min systers kamera i helgen, vilken skillnad att få använda en digital systemkamera mot min gamla vanliga! Det väcker habegär... Men, tog förutom garnbilderna jag redan visat bilder på häggen som blommar så underbart just nu. Om bara min näsa kunde skärpa sig från förkylningen så jag kan börja känna dofter igen.
Och så var vi, alltså jag och Lars, Ingalill och Emil plus en av deras kompisar och såg Whitesnake i lördags i Umeå. Otroligt bra som vanligt och mycket bättre än sist jag såg de på Sweden Rock 2006. (Men då hade jag ju också närmare 40 grader feber plus att det var ohyggligt högt ljud, det kan ha påverkat min uppfattning av konserten misstänker jag). Har en del bilder på mobilen från konserten, men misstänker att de blev så ohyggligt dåliga så vet inte om jag vågar lägga in de på datorn.

2 kommentarer:

Hana_Caena sa...

ja men se där!.. både bildpå annat och på dig!..

du vet väl att ja kommer upp nästa vecka?
och i vännes den helgen(midsommar) dessutom!!! hundutställning både lördag och söndag, jag hoppas att du kan komma och hejja på oss.. =)
(hoppas btw att jag hinner få pm med nummerna.. eeik)

Samara sa...

Du ser jätteglad ut ,och han är cool =)