måndag, december 08, 2008

Puh!

Pustar ut efter en intensiv men fantastiskt trevlig marknadshelg. Tack till alla besökare som kom till Gammlia!


Men jag jobbade inte enbart, utan köpte (eller egentligen fick av min snälla mamma) lite garn också.

Brukar egentligen inte känna någon dragning till självrandande sockgarn, men de här färgerna gick inte att motstå! Så nu är jag lycklig ägare till två 100gramsnystan. Funderar på om det kanske ska bli ett par släta knästrumpor till mig själv, kan ju vara nyttigt att göra något åt mig själv ibland. Kanske ett julprojekt efter att det har lugnat ner sig.

För även om Gammliamarknaden tog slut igår kväll så är inte arbetet slut. Nu har jag hållt på att packa upp och kollat vad som finns kvar, uppdaterat, tagit bort och lagt till.

En marknad kvar nu före jul, 20 december utanför Schmäck i centrala Umeå.

Men nu ska jag sova, ska upp och jobba imorgon!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Garnet ser jättegott ut! Som godis!

Anonym sa...

Jag önskar dig en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År!