lördag, december 27, 2008

jul och mellandagsrea

Har haft en finfin jul! Innandagen (det vill säga dagen innan julafton) och stora delar av julafton ägnades åt att spela Wii(kidnappade ett av min syster och hennes sambo). Generade en hel del träningsvärk men var helkul!
Åkte dock hem på juldagsmorgonen eftersom jag jobbade då.

Blev en del pysselrelaterade julklappar, promarkerspennor, en stämpel, flowersoft och en del blommor och dekorationer. Inget direkt textilrelaterat, men det har jag ju så mycket av ändå.

Och så rean förstås! Jag och Lars har faktiskt varit iväg på den både igår och idag, mycket olikt oss. Inga kläder inhandlade, även om planerna fanns. Däremot spontanhandlade vi en ny skrivare, så nu har jag ingen ursäkt längre att inte sätta mig och göra mönsterkit...

Inga kommentarer: