lördag, november 15, 2008

Mer bloggodis!

Äh, ska man så ska man! och det är ju trots allt snart jul!
Så jag höjer härmed bloggodiset med ett näsduksfodral, håller på att sy ett gäng nya just nu så lägger ut bild om ett tag. Vad sägs om ett rosa med muffins eller kanske hundar eller katter?

Så, som sagt, skriv en kommentar, och lämna en länk till www.limmo-design.se i din blogg så lottar jag ut nästa lördag!

(skriv gärna om du är intresserad av stickmarkörerna eller näsduksfodralet, så att inte en ickestickare behöver få nåt som du inte har användning för.)

3 kommentarer:

Zarah sa...

Jag har precis varit inne och beställt av dig - vilka toppenbraiga julklappar!! Om du har visitkort eller liknande, får du gärna skicka dem med beställningen så lägger jag dem i paketen. :D
/Zarah

spunkygecko.blogg.se sa...

Åh va roligt med blogg-godis!!

Annika sa...

Ska genast springa till min blogg och länka till din:)

Annika