lördag, januari 19, 2008

Mer försäljningssnack...

Har tyvärr inte så mycket tid att updpatera här för tillfället. Då jag jobar som timvikarie så vet jag inte från dag till dag hur jag arbetar, men den här sista veckan har jag fått arbeta sju dagar i sträck, vilket är jättebra men inte lämnar så mycket tid till annat. Detta då det också innebär att jag varit tvunen att bekanta mig med 6 nolika nya rbetsdagar inom sju dagar.
Men nog med det. Försäljningssnack var det ju! Har ju redan tidigare nämnt att min syster har startat en scrapbookingwebshop. Snäll som hon är så säljer hon även lite av mina produkter som numera går att beskåda och köpa på Scrapoholic.se

1 kommentar:

Hana_Caena sa...

snack snack..

nån dag hoppas jag att du kommer att sälja angoravantar från miiina kaniner.. =P

en dag i framtiden..

måste berätta..läs min blogg!