söndag, oktober 14, 2007

Rosa bandet insamling på pyssel.net

Nu i oktober är det ju rosa bandet insamlingar överallt och även på mitt favorittillhåll, pyssel.net. Allt ifrån rena pengagåvor till att hopknåpade objekt auktioneras ut för att samla in pengar.
Visserligen är det för sent för att ropa på något av mina vantpar men det finns mycket saker kvar. Auktionerna är öppna även för icke-forummedlemmar, bara att buda via mail istället.

Här är länken!

http://www.forum.pyssel.net/viewforum.php?f=24

2 kommentarer:

Hana_Caena sa...

borde verkligen titta in lite mer där, på pyssel.net..

istället så frågar jag dig!. kan inte du göra nått litet mobilsmycke som du tror jag skulle tycka om? nått som e MIN stil?
har ju äntligen en mobil som kan ha nått snyggt!

kram!

Samara sa...

Du är utmanad i min blogg ;)