onsdag, december 20, 2006

Årets sista marknad

Dags för en uppdatering! Är inte den snabbaste bloggaren i världen med att uppdatera men här kommer den senaste rapporten.

Var som jag tidigare berättat på marknad på Hamnmagasinet i söndags. Det gick helt klart över förväntan, mycket folk hela dagen som var intresserade både av att titta och köpa av mina och andras alster. Mycket bättre än så blir det inte!

Lite bilder från marknaden. Upptäckte tyvärr nu att det är rätt taskig kvalite på dem och de är otydliga, men håll till godo ändå!






den sista bilden är på det lager av vantar i normal damstorlek jag har kvar för tillfället (minus de plommonfärgade som jag sålt idag) Inte mycket!
Nån intresserad kanske? 120 kronor paret vill jag ha för dem! Prishöjning efter nyår!

3 kommentarer:

Pinneguri sa...

Takk for titten, Rosenvanten :)

Du har laget mye forskjellig, men skjønner godt at i dette været vi har nå (i hvert fall i store deler av Norge så er det regn! regn! regn!) så er det ikke like inspirerende å kjøpe ullvotter, nei :(

Pinneguri sa...

Meg igjen ... masa kaller de meg ;)
Oppdaget veldig plutselig at Latvia har en veldig sterk vottetradisjon. Jeg har lagt inn en del lenker på blåggen min, her:
http://pinnehobby.blogspot.com/2006/12/votter-fra-latvia.html
Kanskje noe av det er interessant for deg? Jeg blir nesten stum jeg når jeg ser noen av vottene! Enkelte av dem er strikket med 120 msk! Veldig tynt garn, men likevel. Utrolig.

Ha ellers en riktig fortreffelig jul og de beste ønsker for det nye året til deg og dine :)

mojs sa...

Å så snygga de mörkblå var !!!
Jag älskar de jag köpte av dig =)