söndag, maj 18, 2014

Färgskalor

Jobbar just nu i färgskalor. Och då givetvis i garnfärgskalor.
 Förra helgens spånad då jag spann dessa singlar. Syns dåligt på bilden men de är riktiga karameller som glittrar och glänser lite svagt.
 En regnbåge av minihärvor som jag härvade idag medan jag väntade på att vi skulle cykla iväg och träna. Det är underbart väder nu, varmt och soligt och äntligen är det skönt att cykla igen!
Och nystan med entrådigt i en röd färgskala som nu väntar på att tvinnas ihop till tvåtrådiga små juveler till garnhärvor. Ska jag kanske kalla mig hockeyänka just nu? Nja är inte så intresserad av hockey så därför avsätter jag jämt dessa veckor i maj till intensivt spinnande. I vanliga fall blir det oftast någon film eller tv-serie och stickningen om kvällarna.

Inga kommentarer: