torsdag, februari 05, 2009

Tänkte...

...uppdatera här med lite bilder på nya alster, känns som om det är på tiden. Men batterierna i kameran visade sig vara urladdade så det dröjer några timmar innan jag kan fota.
Så, på sistone då? I måndags var jag till Hörnefors, satte upp min lilla stickutställning i en glasmonter i entrén på biblioteket, där mina stickade alster går att beskåda hela februari månad (bilder kommer jag lovar. det är de där eländiga batterierna...)
Har känt mig lat och därför, otroligt nog, faktiskt stickat ett par sockar nästan helt och hållet efter ett färdigt mönster som jag inte gjort själv! (ok, erkänner, kunde inte låta bli att göra lite modifikationer, annars skulle det ju inte vara jag) Bilder kommer också, bara de där batterierna behagar laddas.
Snart alla hjärtans dag, därför produceras hjärtedagsrosa hjärtevantar. Bilder kommer.

Ja, jag antar att du som läser det här ser mönstret? Bilder kommer, viljan finns, ska bara gulla lite med kameran så den blir samarbetsvillig.

1 kommentar:

spunkygecko.blogg.se sa...

Men, men, men.... jag vill ju se bilder!!!!!!!!!!!!!!

=)